Öljypiste ei tee autohuoltoa omilla osilla tai öljynvaihtoa omilla öljyillä takuun säilymisen vuoksi. Jos tekisimme esimerkiksi jarrupalan vaihdon asiakkaan tuomilla paloilla, ja jarrupalasta irtoaisi kitkapinta muutaman ajokilometrin jälkeen, jäisi ilmaan kysymys: Oliko asiakkaan tuomassa jarrupalassa valmistusvirhe, vai tapahtuiko asennuksessa virhe? Tai jos öljynsuodattimen tiivisterenkaan välistä vuotaisi öljyä – oliko asiakkaan tuomassa suodattimessa valmistusvirhe, vai oliko asennus virheellinen?
Kun työt ja osat tulevat meiltä, pystymme antamaan täyden takuun molemmille.
Miten me toimimme ravintolassa
Me emme ravintolaan mennessämme vie perunoita, lihaa ja salaattiaineksia kokille ja pyydä tekemään annosta, maksaen vain ruoanvalmistuksesta. Ravintolassa maksamme siitä, ettei meidän tarvitse käydä kaupassa ostamassa raaka-aineita, vertailla niitä ja niiden hintoja. Maittava ruoka valmistetaan puolestamme ja tarjoillaan ystävällisesti, viihdyttävässä ympäristössä. Lopuksi joku hoitaa jopa tiskit puolestamme. Tästä palvelusta me maksamme mielellämme!
Vääränmalliset osat voivat tulla kalliiksi
Vääränmalliset osat voivat lopulta käydä molemmille osapuolille kalliiksi. Otetaanpa tästä esimerkki: Olemme varanneet asiakkaalle jarrupalan vaihtoon puolen tunnin ajan. Asiakkaan tuomat jarrupalat ovatkin vääränmalliset.
Joudumme selvittämään lähivaraosaliikkeistä, saammeko oikeanmallisia jarrupaloja, käymme noutamassa palat, ja vasta sitten pääsemme asennustyöhön. Puolen tunnin aika on käytetty oikeiden jarrupalojen hakuun ja olemme jäljessä aikataulustamme. Seuraavat asiakkaat eivät saa palvelua silloin, kun heille oli huoltoaika varattuna.
Pahimmassa tapauksessa oikeita jarrupaloja ei löydy kuin vasta seuraavalle päivälle. Auto seisoo purettuna nosturilla odottamassa oikeita osia. Olisitko asiakkaana valmis maksamaan nosturipaikan varaamisesta 65€/h? Tai maksamaan samasta työstä kahteen kertaan, kun auto puretaan, todetaan väärät osat, kasataan, puretaan seuraavana päivänä uudelleen ja kasataan oikeilla osilla? Emme mekään.
Varaosaohjelmissa rekisterinumerohakukaan ei ole aukoton. Meillä on käytössä useita eri ammattiohjelmia, joista hakemalla voimme selvittää, että saamme tilattua juuri ne oikeat ja laadukkaat osat. Siltikin törmäämme päivittäin ajoneuvoihin, joihin osia tilatessamme emme voi olla 100% varmoja osien sopivuudesta, ja tilaamme varmuuden vuoksi myös vaihtoehtoiset osat. Näin varmistamme, että varattu aika ei mene hukkaan, ja sinun ei tarvitse tulla meille uudestaan saman asian takia.
Haluamme tarjota helppoa palvelua
Kun etsit, vertailet ja käyt noutamassa osia varaosaliikkeistä tai nettikaupoista käytät siihen omaa kallisarvoista vapaa-aikaasi. Ilmaan jää kuitenkin kysymys, tuliko tilattua ne oikeat ja laadukkaat osat.
Käytämme vain hyviksi todettuja ja laadukkaita varaosia, ja saat ne varmasti kilpailukykyiseen hintaan. Totta on sekin, että nettikaupasta tilaamalla voisit saada osat edullisemmin, mutta kannattaa miettiä, kuinka paljon helpompaa sinun on kertoa asentajalle vain autosi rekisterinumero ja tarvittavat toimenpiteet sekä saapua varattuna aikana paikalle. Silloin sinun ei tarvitse huolehtia osien sopivuudesta tai laadusta, eikä tarvitse käydä noutamassa osia postista tai varaosaliikkeestä sekä tehdä mahdollisia palautuksia vääristä osista tai reklamoida virheestä. Tämän kaiken saat jättää meidän huoleksemme.