Takuu ja reklamaatio

Takuu ja reklamaatio

Menikö jotain pieleen? Etkö ollut tyytyväinen palveluun?

Vaikka pyrimme tekemään aina täydellistä työtä, niin joskus meillekin sattuu inhimillinen vahinko tai huolimattomuusvirhe. Onneksi näitä tilanteita on äärimmäisen harvoin, vaikka yksikin on liikaa. Jos huomaat huollon jälkeen jotain poikkeavaa auton toiminnassa tai jokin asia jäi mietityttämään, niin tässä tulevat toimintaohjeet:

1. Ole meihin yhteydessä heti ensimmäisenä, kun huomaat jotain poikkeavaa. Voit ottaa yhteyttä puhelimella 0400215750 tai laittaa sähköpostia huolto@oilpoint.fi

2. Voit myös tuoda auton meille nähtäväksi lähimmälle toimipisteelle, jossa tarkistamme mistä poikkeavuus auton toiminnassa voi johtua tai korjata jos asennuksessa on sattunut jokin virhe. Lähimmän huoltopisteen löydät täältä.

 

Mitä ei kannata tehdä:

1. Olla välittämättä poikkeavuudesta auton toiminnassa tai ajaa autolla vaikka siinä olisi vika päällä.

2. Viedä auto jollekin toiselle korjaamolle tutkittavaksi tai korjauttaa meillä sattunut virhe jossakin toisessa korjaamossa. Korjaamoehtojen mukaisesti ajoneuvo on vietävä aina huollon suorittaneelle toimijalle tutkittavaksi ja annettava heille mahdollisuus korjata työssä sattunut virhe. (Meistä johtunut virhe voidaan kyllä korjata jossakin toisessa korjaamossa, mutta lupa korjaukseen tulee aina huollon alkuperäiseltä suorittajalta.)

Autoon tullut vika voi johtua monesta muustakin syystä, eikä välttämättä ole millään tavoin kytköksissä suoritettuun huoltoon, mutta voit silti tuoda auton tarkistettavaksi meille. Tarkistamme  veloituksetta mistä vika johtuu ja onko se kytköksissä suoritettuun huoltoon. 

Takuu: Meidän työlle ja varaosille antama takuu on 6 kk ja 15 tkm.

 

Varaa aika huoltoon tai öljynvaihtoon

Filtron logo
Castrol logo
Shell logo
Mobil logo
Fuchs logo
Bluechem logo